Wish I Were Born In Beverly Hills


Kropki, krzywe kreski, plamy i podarte szorty. Przygotowując się na złocistą jesień i nową płytę Marii Peszek, kilka dni temu zakupiłem wspaniałą fioletowo-żółtą kurtkę w dziwne wzory, strzałki i napisy, która przenosi mnie myślami w świat telewizyjnego 'Beverly Hills 90210'. Postanowiłem połączyć moją zdobycz z podartymi szortami oraz swetrem 'DO IT BETTER'. Odrzuciłem krzyżowe dodatki, wybierając żółty kolczyk w kształcie guzika. ENJOY!

Dots, curved lines, spots and shorts. I bought a beautiful jacket a few days ago. It reminds me of  'Beverly Hills 90210'. I combined it with jeans shorts and a gray 'DO IT BETTER' sweater. I also chose a yellow earring. ENJOY!








Jacket: Priscilla



Pics by K
Thank U

8 komentarze :

  1. zawsze lubiłem oryginalne 90210 ze względu na outfity, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój styl, fotografie, pozy bardzo przypominają mi Patricka Wolfa. Dobry gust!

    / Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie inspiruję się nim, nie znam jego twórczości.

      Pozdrawiam, xo.

      Usuń
  3. czym przerabiasz zdjęcia? jakiś specjalny tostowy program? efekt cudowny! mam nadzieje, że zauważysz moje pytanie i mi odpowiesz : )

    OdpowiedzUsuń

 

contact

E-mail: Spalonytost@gmail.com

LIKE IT

Soon.

Meet The Author

Luk | 21 years-old | Fashion Icons: Mary-Kate Olsen, Sarah Jessica Parker, Kayne West | Fav Designer: Aleksander Wang | Photography Student