Red Red Red World

















Tunic: Pjotr




Pics by Karolina Chudyba
Thank U

15 komentarze :

  1. Kocham! *.* Jeden z twoich lepszych looków

    OdpowiedzUsuń
  2. Damn, son! Leave some swag for the rest of us!

    Macie,
    Amen Fashion †

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny blog. Jesteś mega kreatywnym indywidualistą, lubię to !!! Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wow, tunika? w moje świadomości funkcjonuje jako bluza, i jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na me gusta spodnie ciut za ciasne na łydkach, poza tym świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna bluza/tunika + te buty. Pozdrawiam http://become-icarus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit, bardzo mi się podoba. Muszę przyznać, że ubierasz się bardzo niekonwencjonalnie i zdecydowanie wyróżniasz na tle reszty blogerów pt. 'mój outfit to jeansy i biała koszulka, podziwiać'. Bardzo podoba mi się ta czerwona bluza. Świetne spodnie. Choć zdecydowanie nie jestem fanem tego typu butów, to u Ciebie to wygląda naprawdę dobrze. Chyba bardzo rzadko musisz bywać w Bydgoszczy, skoro nigdy nie udało mi się Ciebie tutaj zauważyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dłuższego czasu podglądam, ale jakoś zawsze brakowało odwagi, by komentować :)
    Świetna stylizacja! Mam słabość do facetów w takich butach!
    /f.

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna bluza *.* i spodnie, zresztą mam podobne ;)
    Całość wygląda fajnie i na luzie, zdecydowanie jest to alternatywa dla męskich bloggerów ubranych w rurki, adidaski i koszulkę jakiejś aktualnie modnej firmy ;)
    Przeglądasz kilka takich blogów i no cóż... rzygasz tęczą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem tu pierwszy raz i przyznam, ze calkiem ciekawie tu u Ciebie :)
    rowniez przypadlo mi do gustu polaczenie kolorystyczne, fajne kontrasty :)
    pozdrawiam, Camillie

    OdpowiedzUsuń
  13. czym farbujesz i układasz włosy ?

    OdpowiedzUsuń

 

contact

E-mail: Spalonytost@gmail.com

LIKE IT

Soon.

Meet The Author

Luk | 21 years-old | Fashion Icons: Mary-Kate Olsen, Sarah Jessica Parker, Kayne West | Fav Designer: Aleksander Wang | Photography Student