Do IT Better



Och, jakże ja kocham polskie morze - ten wspaniały klimat, cudowne zapachy słodkości, a przede wszystkim wielką, przerażającą wręcz, głębię. Na spacer morską promenadą wybrałem szary sweter z napisem 'DO IT BETTER', brązowe spodnie i wysokie buty. Mimo, że nie jest to outfit odpowiedni na plażę, musiałem tam wstąpić, choć na minutę. ENJOY!

I love Baltic sea. I`m there and I`m wearing a gray 'DO IT BETTER' sweater, brown pants and boots. I know it`s not good outfit to the beach but I was there and I said HI. ENJOY!












Pants: Zara

Pics by D 

21 komentarze :

  1. oooo, Tościk w blondzie. Czym nas jeszcze zaskoczysz?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza z new yorkera?

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, czegoś tu nie rozumiem, oglądam Twojego bloga i widzę, świetne stylizacje, dobór ubrań i kolorów, świetne zdjęcia, bardzo ładny spójny w formie, minimalistyczny blog i zjeżdżam na sam dół strony...a tam tylko 158 obserwatorów (teraz 159 ;)), przecież to nie jest możliwe!! Mam nadzieje, że ta liczba szybko urośnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego ja tu wcześniej nie trafiłam?! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty od dawna takich szukam, gdzie kupiłeś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja...
    Nic dziwnego, że znów znalazłeś się w zestawieniu" Top 5..." na Kimono.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre rzeczy tu masz na blogu :D a sweter widzialam w sklepie ze swym chlopcem i stwierdzilismy ze jest dla niego i powinien trafic na dzial meski ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. To moja ulubiona Twoja stylizacja,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń

 

contact

E-mail: Spalonytost@gmail.com

LIKE IT

Soon.

Meet The Author

Luk | 21 years-old | Fashion Icons: Mary-Kate Olsen, Sarah Jessica Parker, Kayne West | Fav Designer: Aleksander Wang | Photography Student